Załącznik do zarządzenia nr 194/2017
Burmistrza Gminy Pniewy
z dnia 17 października 2017r.
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze
Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza nabór na Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Pniewach.
1. Określenie stanowiska:
1) kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Pniewach,
2) wymiar etatu: pełen,
3) bezpośrednia podległość służbowa: Burmistrz Gminy Pniewy,
4) przewidywany termin zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku: 1 grudnia 2017 r.
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług
w Środowiskowym Domu Samopomocy m. in. pedagogika, psychologia, praca socjalna, polityka społeczna,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób
z zaburzeniami psychicznymi,
7) co najmniej 3 - letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
8) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe preferowane:
1) znajomość obowiązujących przepisów prawnych: ustawy o pomocy społecznej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 9 grudnia 2010r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, przepisów prawa pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,
2) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, nawiązywania kontaktów międzyludzkich, rozwiązywania konfliktów,
3) predyspozycje umożliwiające pozytywny kontakt i porozumienie się z uczestnikami
i pracownikami ŚDS oraz predyspozycje do pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
4) niezbędne cechy charakteru: empatyczność, otwartość na rozwiązywanie kontaktów międzyludzkich, rozwiązywania konfliktów,
5) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków z funduszu Unii Europejskiej i programów krajowych,
6) znajomość zagadnień dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi,
i innymi instytucjami,
7) znajomość obsługi komputera i umiejętność korzystania z systemów informatycznych
8) prawo jazdy kat. B.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) kierowanie , zarzadzanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz,
2) nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki, w tym opracowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych,
3) administrowanie, podnoszenie odpowiedzialności za mienie wchodzące w skład
i będącym na wyposażeniu ŚDS,
4) kierowanie rehabilitacją społeczną podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy, w tym:
- przyjmowanie, weryfikacja merytoryczna i formalna wniosków o skierowanie do ŚDS,
- zatwierdzenie i okresowa kontrola realizacji programów wspierająco -aktywizujących realizowanych w grupach terapeutycznych,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z rodzinami (opiekunami) podopiecznych ŚDS,
- zapewnienie i utrzymanie wymaganego zakresu i poziomu usług w ŚDS,
5) współpraca z Wojewodą Wielkopolskim, jego przedstawicielami, Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Poradnia Zdrowia Psychicznego, szkołami i innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań ŚDS,
6) koordynowanie pracy wszystkich stanowisk, określenie zadań i poziomu kompetencji wszystkich pracowników ŚDS,
7) opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania ŚDS oraz sporządzanie sprawozdań,
8) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej poprzez bieżące kontrolowanie
i konsultowanie planu wydatków,
9) nadzorowanie spraw bhp, ochrony przeciwpożarowej,
10) inne zadania zlecone przez Burmistrza Gminy.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy mieści się na II piętrze budynku z dostępem do windy.
Wykonywanie obowiązków związane jest z obsługą komputera oraz innych urządzeń biurowych. Realizacja zadań na stanowisku kierownika wiąże się z wyjazdami służbowymi poza teren ŚDS.
6. Wymagane dokumenty: obowiązkowe:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z opisem nauki i dotychczasowej pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy – do pobrania,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6) oświadczenia opatrzone własnoręcznym podpisem ( wzór oświadczenia dostępny na BIP) potwierdzające że:
1/ posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraztoczy się /nie toczy się* wobec mnie postępowanie karne;
2/ nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;
3/ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru
zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tekst
jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.);
4/oświadczam że jestem / nie jestem* karany/a karą zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
5/ nie mam przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór.
7. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych określony w ustawie o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór Kierownik ŚDS w Pniewach” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski Pniewy
ul. Dworcowa 37
62-045 Pniewy
w nieprzekraczalnym terminie 30 października 2017 r.
Uwaga:
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych droga elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawa
z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym – Dz. U. z 2001 r., Nr 130, poz. 1450). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne, zostaną poinformowani o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana oraz o miejscu i terminie komisji celem przeprowadzenia dalszego etapu naboru. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru, nie będą odsyłane, a nieodebrane osobiście przez zainteresowanych po sześciu miesiącach od dnia naboru podlegają zniszczeniu.
BURMISTRZ GMINY PNIEWY
JAROSŁAW PRZEWOŹNY
Informacje szczegółowe i druki do pobrania na stronie bip.pniewy.wlkp.pl